The Panic EP

by Turbulent Hearts

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      $6.99 USD  or more

     

1.
02:11
2.
3.
4.
03:03
5.

credits

released June 23, 2015

Recorded & Engineered by Gavin

tags

license

all rights reserved

about

Turbulent Hearts Los Angeles, California

"With the arrival of the Crazy Girl EP, Los Angeles punk & roll paragons the Turbulent Hearts don’t merely cement an already solid reputation, they elevate it to a radical new altitude."

contact / help

Contact Turbulent Hearts

Streaming and
Download help

Redeem code

Track Name: Panic
I'm freaking out, yeah
Losing my mind
You know it happens all the time

Seein' red cause I'm over my head
Just want to leave it all behind

Nobody knows
Nobody sees, nobody sees
Losing hope
I'm gunna scream, I'm gunna scream

Panic
Panic
Panic
Panic

You are atrocious
That's my diagnosis
Give me some room
So I can breathe

This town is rotten
And you're long forgotten
I'm busting out on this whole scene

Cause nobody knows
Nobody sees, nobody sees
Losing hope
I'm gunna scream, I'm gunna scream

Panic
Panic
Panic
Panic

Walk with me...

Panic you got me
Right where you want me
Panic I'm bleeding
On the concrete

The blood, blood, blood, blood, blood
Drip, drip, drip

Panic x4

I'm freaking out
Track Name: Not That Kinda Girl
Well, I'm not that kind of girl
You can't buy me with your love songs
No, I'm not that kinda girl
I ain't lying

You keep callin' me on the phone
But I already told you no
Well, I'm not that kind of girl
So stop tryin'

Running wild, running free
That's the way it's s'posed to be
I've got a dream to follow
Can't you see...
Running wild, running free

Well, I told you once or twice
That I'd never, ever treat you nice, babe
Hey, I told you who I am
You don't want me

That's why they call me the Queen Of The Blues
Breakin' hearts & breaking rules
I'm a certfied Turbulent trick
And that's a promise

Running wild, running free
That's the way it's s'posed to be
I've got a dream to follow
Can't you see...
I'm running wild, running free

Solo!

Running wild, running free
That's the way it's s'posed to be
I've got a dream to follow
Can't you see...
I'm running wild, running free
Track Name: Never Getting Over You
Hello, Sailor
We meet again
Yer coming at me like a lover, not a friend

I can't take it
Anymore
You say you love me while you're walkin' out the door

Never getting over you
Never getting over you
Through the light, through the dark, baby
Never getting over you

No, no, no...

What shame
It's not the same
I wanna hold ya but yer running away (running away)

I tried to write
I tied to call
This broken record's got me cryin' like a hound doggy

Never getting over you
I'm never getting over you
Through the light, through the dark, baby
Never getting over you

Cause I wanted what you never wanted
Then you lied, and that made me blue
Gunna finish what we started
I'll show you
I'll show you

Never getting over you
I'm never getting over you
Through the rain, on the cloudiest day
Never getting over you

I'm never getting over you...
Track Name: Crying
Stop draggin' my name all over town
It's time to let me go
We just didn't work out

Sippin' on a memory, tonic & gin
Running on about me
Running with him
With him...


I don't care no more
What are you crying for?
I don't care no more
Well, I don't care (don't care)
No more (no more)
What are you crying or?
I don't care no more... I don't care no more...

You been keeping tabs on all of my moves
Long Beach, Downtown, and Noho
That's how we do

So if you came to love me you came to lose
I'm a Turbulent Heart
And yer old news... Old news...

I don't care no more
What are you crying for?
I don't care no more
Well, I don't care (don't care)
No more (no more)
What are you crying or?
I don't care no more... I don't care no more...

And it's a shame babe
You always came babe
What a shame babe
You always came a little bit too late

I don't care no more
What are you crying for?
I don't care no more
Well, I don't care (don't care)
No more (no more)
What are you crying or?
I don't care no more... I don't care no more...
I dont care... I don't care...
Track Name: Redwood Nights
I'm a real bad girl
If you know what I mean
I like a bar room brawl
And my whiskey neat
There's one place that I like to go
They play the music loud & the lights are low

Whoa, those Redwood nights
Whoa, those Redwood nights
Damn, that shit feels nice
Those Redood nights

Iggy on the jukebox, Blasters at the bar
Come on down and have a PBR
Well, this ain't no place for Hollywood stars
But a few Blues Destroyers
Don't have to go to far, baby

Whoa, those Redwood nights
Whoa, those Redwood nights
Damn, that shit feels nice
Those Redwood nights

I don't wanna live forever
I just wanna have some fun
If you wanna live forever
Go on
Go on
Go on
And do it while you're young...

I'm a real bad girl
If ya heard what I said
I like to play all night with the living dead

Whoa, those Redwood nights
Whoa, those Redwood nightd
Damn, that shit feels nice!